poniedziałek, 29 lutego 2016

Nowa rodzina

Nie jestem jeszcze oficjalnie w rematchu. Na razie się rozglądam i szukam rodzinki na własną rękę. Jeżeli ktoś z was wie o rodzince szukającej AuPair, bądź AuPair kończącej program z fajną rodzinką - dajcie mi znać, proszę! Nie jest dla mnie istotne gdzie wyląduję (prócz Alaski, nienawidzę zimy) ważne, że będzie to normalna rodzina.

Mój e-mail: nika@onet.pl

A tak na deser:
Hostka cały weekend robiła pranie, tylko po to, żeby zostawić mi je, abym mogła je poskładać w poniedziałek. :)

3 komentarze:

  1. Hej, tak mi się skojarzyło, że Marlena z innego bloga którego obserwuję akurat oddaje fajną rodzinkę, wstawiam link do tej notki, powodzenia :)
    http://ifucandreamitucanachieveit.blogspot.com/2016/02/oddam-rodzine.html

    ~L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Niestety nie załapię się na tą rodzinkę, od piątku oficjalnie rematch.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń