poniedziałek, 12 grudnia 2016

Przedłużenie

Moja rodzinka zdecydowała, że chciałaby kogoś na półtora roku. W związku z tym, że ja chcę przedłużyć na rok, muszę znaleźć nową rodzinę.
Jak na razie od piątku miałam sześć rodzin i co nowa to gorsza, Jak tak dalej pójdzie to zwyczajnie wrócę do Europy.
Najgorsze jest to, że w końcu mam swój perfect match i muszę się z nimi rozstać...

Pierwsza
Larchmont, NY
Chłopiec 8, bliźniaki 6 lat  (chłopiec i dziewczynka)
Host mom pracuje z domu
Najstarszy ma ADHD

Druga
San Jose, CA
Piątka dzieci (3,,7,7,12,13)

Trzecia
Maplewood, NJ
Dwie dziewczynki (12,10)
Stay at home mom

Czwarta
Atlanta, GA
Chłopcy 9 i 8, dziewczynka 6
Host mom pracuje z domu

Piąta
Riverview, FL
Dziewczynki 9,7 i chłopiec 2

Szósta
Secaucus, NJ
Chłopiec i dziewczynka (6,5)
Hindusi, wegetarianie

2 komentarze:

  1. Czemu nie podoba Ci sie rodzina nr 6?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ są wegetarianami (preferują wegetariankę, albo kogoś kto nie będzie jadł mięsa w domu, a ja nie mogę żyć bez mięsa!), hindusami (nie że jestem rasistką czy coś, ale zwyczajnie nasze religie są tak różne, że nie czułabym się dobrze mieszkając z nimi) i mają małe dzieci, a ja bym chciała nastolatków :)

      Usuń